خدمات بازرگانی تاجر
حمل و نقل بین المللی هوایی

حمل و نقل بین المللی هوایی

حمل و نقل بین المللی هوایی

حمل و نقل بین المللی هوایی

 

امروزه بسیاری از بازرگانان ترجیح می‌دهند کالای خود را به صورت هوایی حمل کنند و به مقصد بفرستند. حمل و نقل بین المللی هوایی یکی از امن ترین روش های ارسال بار می‌باشد و امروزه مورد توجه بسیاری از بازرگانان قرار گرفته است. نکته بسیار مهم در حمل و نقل بین المللی هوایی ارزش کالا و وزن آن می‌باشد که می‌تواند بازرگان را به سمت یکی از خدمات کارگو یا اکسپرس سوق دهد.

شرکت خدمات بازرگانی تاجر هم اکنون می‌تواند بارهای بازرگانان را از تمامی نقاط جهان با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن به ایران حمل کند. کشورهای چین، امارات، ترکیه، عراق و قطر کشورهایی هستند که تاجر در آن‌ها حضور بیشتری دارد و بواسطه این کشورها بار می‌تواند از هر نقطه دنیا به ایران ارسال شود. تاجر خدمات حمل و نقل بین المللی هوایی خود را به صورت درب به درب و در دو نوع کارگو یا اکسپرس به مشتری ارائه می دهد. در حال حاضر گمرک فرودگاه امام خمینی مقصد بسیاری از بارهای شرکت خدمات بازرگانی تاجر می باشد.کارشناسان ما در شرکت خدمات بازرگانی تاجر همیشه آماده خواهند بود تا به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن، هزینه نهایی حمل و ارسال محموله های شما را بر اساس مشخصات ارائه شده؛ اعلام نمایند. همچنین مشتریان گرامی می‌توانند رهگیری آنلاین مرسولات خود را نیز از طریق سایت تاجر انجام دهند.برخی خدمات تاجر در حوزه حمل و نقل بین المللی هوایی عبارتند از:

  • امکان بارگیری کالا از درب کارخانه در تمام شهرهای کشور چین
  • رهگیری آنلاین مرسولات از لحظه تحویل بار به تاجر تا لحظه تحویل به مشتری
  • ارتباط پیوسته کارشناسان با مشتریان
  • هماهنگی سریع با فرستنده (سندر)
  • حمل بار بدون محدودیت وزنی
  • امکان ارسال بار از تهران به سراسر کشور

 

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 

02158261000

 

 یکی از خدمات شرکت بازرگانی تاجر حمل و نقل هوایی بارهای تجاری (که می تواند یک پالت، یک کارتن یا هر مقدار بار تجاری و تولیدی باشد) است که در کمترین زمان در مقصد مورد نظر تحویل بازرگان داده خواهد شد. ما با همکاری شبکه گسترده ای از شرکت های هواپیمایی ایرانی، اماراتی، قطری و ترکیه ای توانسته ایم که سرعت حمل و نقل محموله های ارسالی به ایران را سرعت ببخشیم.

 

تفاوت فریت بار و کارگو  در حمل و نقل هوایی چیست ؟

فریت بار به کالاهای شخصی گفته می شود که ماهیت تجاری ندارند و برای ارسال کالاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که در آن افراد تصمیم دارند به مسافرت های طولانی بروند و یا  قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند . در مقابل کارگو در صنعت حمل و نقل بین المللی هوایی برای جا به جایی کالاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که جنبه تجاری دارند و قوانین و هزینه های متفاوتی نسبت به بار فریت برای حمل و نقل دارند.

 

از حمل و نقل بین المللی هوایی برای چه مواردی استفاده می شود؟

این شیوه اغلب برای کالاهای تجاری که دارای ارزش بالا هستند، وزن کمی دارند و یا بازرگان نیاز اورژانسی و سریع به کالای مورد نظر را دارد مورد استفاده قرار می گیرد. در روش حمل و نقل بین المللی هوایی کانتینرهایی مخصوص در هواپیما جاسازی شده اند که کالاهای تجاری در داخل آنها قرار خواهد گرفت. ارزش فضای این کانتینرها به ازای هر متر مکعب برابر با ارزش محصولی به وزن 160 کیلوگرم است. بنابراین به غیر از وزن حجم محصول نیز در قیمت گذاری آن تاثیر دارد. به عنوان مثال اگر محصول شما یک مترمکعب باشد اما وزنی بسیار سبک داشته باشد مبنای محاسبه وزن حجمی آن ( که همان 160 کیلو گرم است) می باشد.

 

 

کدام گزینه برای ما مناسب تر است ؟ حمل و نقل هوایی یا دریایی؟

جواب به این سوال بستگی به ارزش کالای شما و میزان اهمیت زمانی برای دریافت کالا دارد. در صورتی که زمان برای شما دارای اهمیت زیادی است و در صورتی که دیر رسیدن مرسوله موجب ضرر و زیان های فراوان می شود حمل و نقل هوایی گزینه مناسبی است

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه قیمت حمل و نقل بین المللی هوایی با ما تماس بگیرید

 

02158261000

 

 

مزایای شرکت خدمات بازرگانی تاجر نسبت به دیگر شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل بین المللی هوایی

  • کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی بین المللی برای بازرگان

شرکت تاجر با توجه به حجم فعالیت های خود و همکاری با شرکت های متعدد داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل بین المللی توانسته است هزینه حمل و نقل کالا به داخل کشور را نسبت به دیگر رقبا کاهش داده و موجب کاهش هزینه های بازرگانان شود.

  • پشتیبانی سریع

شرکت بازرگانی تاجر، بازرگانان را نه به چشم یک مشتری بلکه به عنوان همکار خود می شناسد و تمام تلاش خود را برای دست یابی به بهترین و سریع راهکار مورد نظر برای رسیدن به هدف مشترک که واردات کالای بازرگان به داخل کشور است انجام خواهد داد.

  • تسلط کامل به روش های ترخیص کالا و قوانین گمرکی

 ترخیص کالا در ایران یکی از مواردی است که نیاز به سال ها تجربه دارد. با توجه به اینکه قوانین گمرکی کشور همیشه در حال به روزرسانی است بهتر است قبل از اینکه مرسوله خود را به ایران ارسال نمایید از خدمات مشاوره ای خدمات بازرگانی تاجر بهره‌مند شوید تا از ضررهای آتی و دپو شدن محصولات خود در انبارهای گمرک جلوگیری نمایید.

  • انجام کلیه تشریفات گمرکی

شرکت خدمات بازرگانی تاجر تمامی فرایندهای گمرکی مرسوله شما را برعهده خواهد گرفت. ما با همکاری ده ها متخصص در حوزه گمرک، بهترین روش های ترخیص کالا را برای شما در نظر خواهیم گرفت تا علاوه بر کاهش هزینه ها با سرعت بیشتری مرسوله خود را دریافت نمایید.

 

معرفی انواع بار در حمل و نقل بین المللی هوایی

1-   بارهای معمولی 

بارهایی که برای حمل آنها هیچ محدودیت خاصی  در نظر گرفته نشده است مانند پاکت‌ها، کتاب و نشریات. لوازم شخصی به جز لوازم آرایش و عطریات، لوازم منزل به جز شکستنی ها ، محصولات پلاستیکی کارخانجات، لوازم ساختمانی مانند محصولات چوبی و سرامیک و شیرآلات، لوازم یدکی ، ابزار آلات ، صنایع دستی ، فرش، لوازم الکتریکی و برقی مانند تلویزیون ،کامپیوترو غیره و بسیاری از لوازم و اشیاء دیگر که برحسب مورد در این گروه قرار می گیرند.

۲-    بارهای فاسدشدنی

بارهایی که امکان فاسد شدن آنها در صورت نبود شرایط مناسب وجود دارد. محصولات کشاورزی مثل میوه ها ، انواع گوشت، محصولات لبنی و... که باید در محیط سرد قرار بگیرند. برای حمل این گونه کالاها باید از هواپیمای مناسب با شرایط و مقررات خاص پیش بینی و رزرو شود.

۳-    بارهای حجمی و سبک

گاهی اوقات محصولات دارای حجم زیادی اشغال می کنند اما نسبت به حجمشان وزن کمی دارند. برای محاسبه بارهای حجمی طول و عرض و ارتفاع را بر حسب سانتی متر در هم ضرب می کنیم و حاصل ضرب را بر عدد 6000 تقسیم می کنیم. عدد به دست آمده را با وزن اصلی مقایسه کرده و عدد بزرگتر را به عنوان وزن حجمی را برای محاسبه قیمت مرسوله مد نظر قرار می دهیم.

4- بارهای خطرناک

حمل و نقل برخی از بارها در دسته کالاهای خطرناک قرار دارد و ارسال آنها باید حتما در بسته بندی خاص و طبق قوانین سخت گیرانه ای انجام شود. این کالاها شامل : 1- مواد منفجره 2- گازهای قابل اشتعال 3-مواد مسری 4-اسیدها 5-مایعات قابل اشتعال 6 مواد رادیواکتیو  7 اجسام قابل اشتعال 8- مواد اکسید کننده  9- مواد مغناطیسی، باطری، یخ خشک و محصولات پلیمری