خدمات بازرگانی تاجر
واردات از دبی با کمترین هزینه و سریع ترین زمان با شرکت بازرگانی تاجر

واردات از دبی با کمترین هزینه و سریع ترین زمان با شرکت بازرگانی تاجر

واردات از دبی با کمترین هزینه و سریع ترین زمان با شرکت بازرگانی تاجر

واردات از دبی با کمترین هزینه و سریع ترین زمان با شرکت بازرگانی تاجر

دبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی و یکی از مدرن ترین شهرها در غرب آسیاست. امروزه شهر دبی با سرمایه گذاری های سنگین داخلی و خارجی توانسته به یکی از قطب های مهم تجارت جهانی در حاشیه خلیج فارس تبدیل شود و توجه جهانیان را به خود جلب کند. بیشتر درآمد شهر دوبی از تجارت کسب می شود که این تجارت ها شامل فروش ملک به شهروندان خارجی، اعطای اقامت، صدور دوباره کالا، ترانزیت مسافر، گردشگری و خدمات مالی و بازرگانی است. بیشترین تبادلات مالی شهر دبی با شهروندان ایرانی است که بخش عمده از صادرات کشور امارات را به خود اختصاص داده است. واردات از دبی در حال حاضر به یکی از پرسودترین شیوه های تجارت بازرگانان ایرانی تبدیل شده است.

با توجه به آمار ارائه شده در سال 98، امارات دومین شریک بزرگ تجاری کشور ایران است و تبادلات مالی بین این دو کشور روز به روز در حال افزایش است.

یکی از دلایل علاقه مندی تجار ایرانی به واردات از دبی این است که در کشور امارات بازرگانان و تاجران هزینه گمرکی بسیار کمی برای واردات و صادرات کالا پرداخت می کنند که این مساله موجب می شود تا هزینه های خدمات بازرگانی بسیار مقرون به صرفه گردد. بازرگانان ایرانی نیز به دلیل نزدیک بودن کشور امارات و شهر دبی ترجیح می دهند که محصولات مورد نظر خود را که در این شهر قابل دسترسی است از این کشور وارد نمایند.

از دلایل دیگری که موجب علاقه مندی تجار به واردات از دبی شده است، فاصله نزدیک این کشور به ایران و هزینه نقل و انتقال پایین نسبت به دیگر کشورهاست.

مزیت سوم واردات از دبی مربوط به بحث تحریم هاست. بسیاری از کشورها به دلایل تحریمی امکان ارسال کالای خود را به صورت مستقیم به ایران ندارند و در صورت ارسال باید هزینه های زیادی را بابت نقض قوانین تحریم پرداخت نمایند. اما این شرکت می تواند محصول خود را به دبی ارسال کرده و تاجر ایرانی می تواند کالای خود را در این شهر دریافت و به ایران وارد نماید. البته این نکته را باید مد نظر قرار دهید که برای واردات از دبی به ایران تشریفات اداری و پرداخت حقوق گمرکی کشور امارات و ایران باید مد نظر قرار گیرد. علاوه بر این برای واردات از دبی، بازرگان باید درصدی از ارزش کل کالای خریداری شده را به عنوان حق گمرک به دولت امارات پرداخت نماید.

 

تسهیل فرایند واردات از دبی با شرکت خدمات بازرگانی تاجر

شرکت خدمات بازرگانی تاجر یکی از شرکت های بازرگانی با تجربه در زمینه واردات کالا از دبی به کشورمان است. اگر شما در زمینه واردات و صادرات فعالیت می کنید و تصمیم به واردات کالا  از دبی را دارید شرکت خدمات بازرگانی تاجر آمادگی ارائه انواع خدمات بازرگانی در زمینه صادرات و واردات به شما را دارد. کارشناسان شرکت تاجر، با سال ها تجربه در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا محصولات شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه به کشور وارد شوند. شرکت بازرگانی تاجر با همکاری ده ها ترخیص کار برتر در سطح کشور آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی به وارد کنندگان، تجار و بازرگانان ایرانی است.

مزایای شرکت بازرگانی تاجر برای واردات از دبی

  • انجام صفر تا صد فرایندهای گمرک در زمینه ترخیص کالا
  • ارائه قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • همکاری با نیروهای متخصص و با تجربه
  • پست سریع هوایی و دریایی از دبی به ایران
  • مشاوره رایگان برای انجام فرایندهای حقوقی و فنی واردات از کشور امارات
  • اخذ مجوز های لازم برای واردات
  • ترخیص موردی برای کالاهای خاص
  • سورس یابی کالای مورد نظر شما

 

نکات مهم برای واردات از دبی

  • با توجه به اینکه اغلب کالاهای موجود در کشور امارات وارداتی از چین هستند، بهتر است قبل از خرید محصولات به صورت عمده، به کیفیت محصولات توجه کنید.
  • برای نقل و انتقال مالی بهتر است که از صرافی های مجاز داخل کشور یا صرافی های دارای مجوز در کشور امارات استفاده نمایید و از انتقال پول به صورت نقدی به این کشور خودداری کنید. در شهر دبی دو بانک ایرانی صادرات و ملی نیز وجود دارند که می توانید از این طریق به نقل و انتقالات مالی بپردازید.
  • حتما قراردادهای تجاری خود را در این کشور به صورت رسمی منعقد نمایید تا از پشتوانه قانونی برخوردار باشید.

 

جهت مشاوره رایگان با شماره 02158261000 تماس بگیرید